Pokiaľ chcete mať istotu, že tieto prípravky sa do tela dostanú a budú fungovať, tak je lepšie ich aplikovať na kožu alebo v prípade vitamínu B12 pod jazyk. Ide celkovo o preventívne liečby na mobilizáciu organizmu pred zimným obdobím a po zime.

Čo je to starnutie?
Starnutie začína asi po 30. roku života. Stráca sa produkcia asi 1000 enzýmov, ktoré podporujú metabolické procesy. Stratí sa aj pár koenzýmov, ktoré ich riadia. Po 40. roku života každý stratí výkonnosť hormonálnych žliaz a nastupuje klimaktérium a andropauza. Po 50. roku sa poškodí tvorba ďalších enzýmov trávenia. V 60. roku života sa zmenšuje aktivita neurónov mozgu a zväčšuje rýchlosť ich odumierania. V 70. – 80. roku života klesajú všetky aktivity organizmu na minimum. Hlási sa smrť.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Geriatrie

20. Zobudiť maratónsku (embryonálnu) žľazu v oblasti pupku a presnejšie v tukových bunkách okolo pupka
Ide o jedinečný fenomén, ktorý plne odhaľuje, o čom sú vlastne čakry v jogínskom systéme meditácií a indického náboženstva.
http://sk.wikipedia.org/wiki/%C4%8Cakra_%28energetick%C3%A9_centrum%29
http://cs.wikipedia.org/wiki/%C4%8Cakra
http://cs.wikipedia.org/wiki/Embryo

Aj keď pod slovom čakra si kde kto vysvetľuje čokoľvek, tak tu použitie slova čakra korešponduje s obrázkami z jogy a aj miestom výskytu a všetko akosi výborne do seba zapadá.

O čo tu vlastne ide? Aby sme všetko rozumne pochopili, tak je potrebné sa vrátiť k vývoju embrya a musíme pochopiť, že toto, čo nazývame čakra alebo systém čakier, je vlastne niečo v tuku plodu a môžeme to definovať ako hormonálne žľazy, ktoré neskoršie utíšia činnosť, keď začnú fungovať normálne hormonálne žľazy. Ale po 40. roku života sa hormonálna činnosť narúša a nastupuje andropauza a klimaktérium – teda destabilizácia a ukončovanie hormonálnej činnosti. A je tu jedinečná možnosť, ako tieto detské hormonálne žľazy naštartovať a využiť pre spomalenie starnutia. Treba si uvedomiť, o čo ide a nastupuje koncentrácia do oblasti pupku a to priamo v tuku.

Možno sa budete pýtať, či to máme nejako overené, že toto funguje? Stačilo sa ísť pozrieť na bežcov čiernej pleti. Tieto bežecké esá v zásade majú okrem normálnej hormonálnej ústavy aj túto pôvodnú detskú hormonálnu sústavu.

A to je, čo chceme aj v staršom veku a v prípade chorobného stavu hormonálnej sústavy. Celý systém sa dá podporiť programovaním a atakovaním kmeňových buniek v tukových bunkách. A tak isto každá dospelácka hormonálna žľaza má v tele minimálne 10 menších oblastí naplnených kmeňovými bunkami a možno aj tieto v staršom veku zobudiť a uviesť do činnosti.

21. Tukový orgán tela a veľké množstvo kmeňových buniek. Náhradná chémia pre telo
K aktivizácii produkcie vhodných chemických látok z tuku je potrebné sa počas týždňa umývať jadrovým mydlom, sírovým mydlom, kúpeľnou sírou, mydlom z Mŕtveho mora. To je základ aktivizácie kmeňových buniek v tuku pod povrchom kože. O čo tu vlastne ide? Organizmus pre prípad rôznych nečakaných udalostí a okolností vyvinul v tukových bunkách tela jedinečný systém obrovského množstva kmeňových buniek. A teda aj počas života človeka je možné v tuku vytvárať zaujímavé možnosti, ktoré môžu telu pomáhať alebo ubližovať.

Osoba sa naučí vyhrážať brušnému mozgu a to metódami, ktoré som popísal vyššie. K tomu trvalé vizualizovanie, čo vlastne chce, aby tukové bunky pod kožou robili v prospech tela. A možností je celkovo dosť. V prvom rade treba kmeňové bunky v tuku vyhľadať a to intuitívne a prinucovať ich, aby sa aktivizovali a zmenili na malé chemické fabriky, ktoré začnú pre telo produkovať náhradné chemické látky, ktoré či už z dôvodu choroby, alebo procesov starnutia v organizme chýbajú.

Napr. chcete, aby sa v tuku tvorili látky, ktoré podporujú činnosť hormonálnych žliaz. Alebo samotné hormonálne látky. Tak isto údržbové, tráviace a transportné enzýmy. Dokonca môžete tvoriť aj zložky krvnej plazmy kolujúcej v cievach, žilách a lymfatickom riečišti. Ďalej sa môžu tvoriť látky podporujúce každý orgán a systém tela.

Tak isto sa môžu tvoriť látky na podporu psychickej činnosti a to je jedinečná záležitosť. Napríklad chcem sa venovať financiám, tabuľkám, číslam a obchodovať. Chcem sa venovať matematike a znovu matematike. Mohlo by sa mi stať, že extrémnym až fanatickým nasadením by som si mohol poškodiť hlavnú hormonálnu žľazu a to by som nerád, a tak prinútim kmeňové bunky v tuku, aby začali produkovali požadované látky a neničila sa hlavná hormonálna žľaza.

V oblasti ezoteriky treba podávať čudesné a poriadne atypické výkony v zmysle mimoriadnych schopností. A pokiaľ by v ezoterike všetku chémiu ezoterik ťahal cez zmeny v hormonálnych žľazách, tak by si totálne zdevastoval vlastnú hormonálnu činnosť a s ezoterikou by mohol končiť. A tak sú psychické operácie cez brušný mozog do tukových buniek pre ezoterika základom dlhodobého napredovania.
Čo je to tuková bunka?
http://cs.wikipedia.org/wiki/Tukov%C3%A1_bu%C5%88ka


22. Prijímanie potrebných aminokyselín priamo a nie v podobe živočíšnych a rastlinných bielkovín
Treba si uvedomiť, že pokiaľ má človek chorobné stavy trávenia alebo má viac ako 50 rokov, tak už musí zvažovať, čo jeho trávenie dokáže dostať cez žalúdok a čiastočne cez hrubé črevo. Dá sa veštecky zistiť, či má osoba trávenie v poriadku, a teda je schopná stráviť bielkoviny z mäsa a napríklad zo sóje. Pokiaľ sa zistí, že nie, tak sa treba začať stravovať inak a obísť stravu s bielkovinami. Teda trávenie nie je schopné zmeniť bielkoviny v tenkých črevách na aminokyseliny a do tela sa nedostanú. A tak sa musia užívať priamo aminokyseliny a tie sa už asi dostanú do tela. Veštecky sa to dá zistiť. A teda sa pije vlastný moč, berie sa spirulina, chlorella, práškové kvasnice, vajíčka – obsahujú všetky potrebné aminokyseliny pre telo. V tomto prípade sa látky dostanú do tela cez ústnu dutinu, prípadne cez stenu žalúdka.

Horšie je, keď je trávenie už totálne nefunkčné a aminokyseliny musia ísť priamo cez kožu a nie cez tráviaci takt. Teda nie cez ústnu dutinu, žalúdočnú stenu, tenké alebo hrubé črevo.

Je dôležité, aby sa k bunkám tela dostávali všetky potrebné aminokyseliny a organizmus z nich vytváral kvalitné bielkoviny, ktoré tvoria samotné bunky. Tak isto je v prípade chorôb tráviaceho traktu alebo stavov starnutia si dobre preveriť, či bunky tela dostavajú vápnik, jód, železo, fosfor a iné minerály. Užité koloidné minerály sa dostanú až k samotným aminokyselinám zabudovaným priamo v organizme. Treba odlišovať minerály a iné látky pre bežný metabolizmus fungovania buniek a minerály, ktoré skončia vo vnútri aminokyselín. Teda na minerály sa treba pozerať z dvoch hľadísk.
Čo sú to bielkoviny?
http://sk.wikipedia.org/wiki/Bielkovina
Aminokyseliny
http://sk.wikipedia.org/wiki/Aminokyselina

23. Pečeň a jej dlhovekosť a celková vitalita
Tajomstvo udržania aktívnej chémie v pečeni spočíva v užívaní drevitých japonských húb shitake. A tak isto treba popíjať rôzne druhy olejov. Túto skúsenosť sme získali sledovaním Japoncov, ktorí dosahujú vitálnu dlhovekosť a to aj z dôvodu, že sú schopní si pomocou huby shitake čiastočne modifikovať bunky pečene a tie sú aj v neskoršom veku aktívne a schopné dodávať telu dostatok základnej chémie. V európskych pomeroch majú dlhovekí ľudia pečeň v poriadku, ale je málo výkonná a skôr je na okrasu ako producent dostatku základnej chémie pre telo. V pečeni sa tvorí základ krvnej plazmy, ktorá je v cievach, žilách a aj v lymfatickom systéme a v plazme plávajú napríklad červené a biele krvinky.
Čo je to pečeň?
http://sk.wikipedia.org/wiki/Pe%C4%8De%C5%88

24. Svaly a ich dlhovekosť a výkonnosť
Mikronatrhávanie svalov cvičeniami v posilňovni a uvoľnenie retiazok aminokyselín na ich reparáciu, prebytky týchto aminokyselín putujú na opravu buniek v iných častiach tela. Špeciálnymi cvičeniami si otvoriť rezervné svalstvo pod nosným svalstvom. Užívanie múmia a to mnohoročné a pôsobením aminokyselín v múmiu pozmeniť vnútro buniek.

25. Doplnkové liečby smerom k dlhovekosti
Trvalé užívanie počas týždňa: B vitamín, srvátka 85 %, kórejský žen šen, žraločia chrupavka, železo Femibion, koloidné minerály, Kelpatabs, laktobacily v prášku, kokosový olej rafinovaný a panenský, slávky, aspirín a nitroglycerín, produkt z kozieho mlieka – Capramilk imunoaktiv, prípravky na posilnenie tvorby spánkového hormónu melatonínu

26. Pravidelné fyzické cvičenia k dlhovekosti
Pravidelné týždenné cvičenia fyzického charakteru a to strečing, pilates, „dementný“ pilates, tvárová gymnastika, dychové cvičenia, zatínanie svalov ako kulturista, čikung, dervišské tance, kreslenie písmen nohami, fľaškový tanec s činkou v ruke, kardio cvičenia na fit lopte, šprinty na bicykli, posilňovanie na ťahačoch, chiropraktické cvičenia

27. Špeciálna starostlivosť o kosti
Kosti trvalo potrebujú určité množstvo otrasov a úderov, aby sa v nich vytárali mikrotrhlinky. Tieto sa tvoria hlavne chodením, ale sa môžu tvoriť aj otĺkaním tela zväzkom drevených paličiek. Ďalej k zdravým kostiam treba zabezpečiť aj v staršom veku prísun vápnika, fosforu a potrebný je aj D vitamín. V staršom veku treba použiť veštecké výkony a intuitívne odhadnúť, či sa do ľudského tela dostávajú z trávenia.

28. Špeciálna starostlivosť o chrupavky v tela
Našou snahou je, aby chrupavky vydržali v dobrom stave čo najdlhšie a to aj chrupavky v oblasti stavcov chrbtice a v oblasti kĺbov.
Šľacha
http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0lacha
Kĺb
http://sk.wikipedia.org/wiki/K%C4%BAb_%28anat%C3%B3mia%29
Chrbtica
http://sk.wikipedia.org/wiki/Chrbtica
Chiropraxia
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chiropraxie

Treba sa vzorne starať o šľachy, aby boli pružné a funkčné a to vyžaduje aspoň 2 krát do týždňa ich precvičiť, lebo v staršom veku sa neustále skracujú, pokiaľ sa necvičia. Na to sú vhodné strečingové cvičenia, to je základ starostlivosti o chrupavkové oblasti.
http://en.wikipedia.org/wiki/Stretching
http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fen.wikipedia.org%2Fwiki%2FStretching&hl=sk&langpair=auto|cs&tbb=1&ie=UTF-8
Ďalej sa treba postarať, aby pohyb tela nevychádzal priamo z oblasti kĺbov. Takýto pohyb sa podobá pohybu profesionálnej baletky, ktorá sa musí pohybovať priamo z oblastí chrupaviek a to je pre chrupavky to najhoršie, čo môže byť. A tak sa radšej pohybujte ako šimpanz vo vode. Najhorší je pohyb u žien, ktoré nosia vysoké podpätky, pohyb vychádza pod kĺbovými oblasťami, namáha a poškodzuje šľachy.

Ďalšia starostlivosť ide do špeciálnych cvičení na spôsob pohybov chiropraktika. Ide o to, aby sa pri točení rukami a nohami ozývalo z oblasti chrupaviek jemné chrupkanie a pukanie a chrupavky v kĺbovej oblasti sa napravili do správnej polohy. Tieto cvičenia sa robia pravidelne.

Ďalšia starostlivosť ide do oblasti liečenia chrupaviek a to ľadovými obkladmi z mrazenej zeleniny vo vrecku. Preliečujú sa mierne poškodené šľachy okolo kĺbových spojov. Potom je potrebné jesť mušle slávky. Skúmali sme, čo dlhodobo dokáže udržať chrupavky v dobrom stave a najlepšie z toho vychádzali slávky a jedenie raz do týždňa.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Sl%C3%A1vka_jedl%C3%A1

Ďalšia starostlivosť o chrupavkové oblasti spočíva v pravidelnom ošetrovaní biolampou, rezonanciami, slaboprúdom, natieraní krémami s obsahom kolagénu apod.

Pokračovanie v článku: Dlhovekosť získaná vlastným úsilím – dospelé kmeňové bunky VI.



Zoznam ďalších článkov: